Obserwują

środa, 2 października 2013

Troszke szczęścia

Witajcie moi kochani.

Brakowalo mi Was bardzo ,mam nadzieje ze Wam mnie tez.
Musze wytlumaczyć się z mojej nieobecności....
a więc najlepiej zacznę od początku.
Wszystko byloby dobrze ,gdyby nie ta moja niezdarność.
Wstawałam rano do pracy i nie wiem czemu wydawalo mi się że zaspałam więc wyrwałam czym prędzej i.... tutaj nie pamiętam.
Znalazłam się na podłodze uderzylam w butelke napoju który stawiam zawsze przy łóżku cud że okiem sie nie nabilam bo dostalam tuż obok ,a laptop pięknie leżał ekranem w dół.
Oko całe naszczęście ,a w lapku pęknięta matryca.
Nie wiem jak to możliwe że dopiero teraz znalazłam mobilną wersję bloggera, ale ciesze się niezmiernie.
Teraz tylko poszukuje taniego lapka do kupienia i wszystko będzie ok.

Z góry przepraszam wszystkie firmy za problemy i brak recenzji jednak liczę na wyrozumialość i cierpliwość.

:-*:-*

4 komentarze: