Obserwują

środa, 2 października 2013

[13] Współpraca z Beer Fingers

Pierwszy raz przez komórke dodaje zdjęcia no i posty również. Mam nadzieje ,że uda mi się wstarczająco przekazać wszystkie informacje oraz zachęcić Was do wyprobowania między innymi pysznych produktów,które jakiś czas temu udało mi się otrzymać w wielkiej paczce:):) Firma Beer Fingers zajmuje się produkcją smacznych podwójnych paluszków. Pamiętam ile radości kiedyś dawało mi znalezienie ich w normalnej paczce, a teraz w końcu mam ich pod dostatkiem hehe ,a raczej miałam:( Dostępne są trzy smaki: - w polewie czekoladowej - z sezamem - solone - z makiem Tych ostatnich nie miałam możliwości wypróbować. A reszta już zjedzona ,recenzje już niebawem bo widzę że coraz lepiej mi to wychodzi:)

8 komentarzy:

  1. Jaka smakowita współpraca :)
    Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy :) Same smakołyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm, uwielbiam je! :>
    My też już z nimi nawiązaliśmy współprace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowitego testowania życzę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uum no i załapałam smaczek, a tu odchudzanie w toku ;)
    Proszę jeszcze o małą podpowiedź, pomoc - wejdź na filologicznego bloga i się wypowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję ! :)

    zapraszam do siebie www.inszaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń