Obserwują

czwartek, 9 stycznia 2014

MARION JEDWABNA KURACJA - MASKA ROZŚWIETLAJĄCA WŁOSY


Jak już wiele razy pisałam mam wiele problemów z włosami.
Teraz są one bardzo długie , a co za tym idzie ,są ciężkie i wymagają wiele zabiegów.
Od lat stosuje jedwab , ale dzięki firmie
JM Spa&Wellness 
miałam możliwość wypróbowania tej oto jedwabnej kuracji.





Maska rozświetlająca włosy.

Jedwab silnie nawilża włosy, wygładza , chroni przed UV i wysoką temperaturą.
Uwielbiam jedwab pod każdą postacią , czasem zastanawiam się,czy aby nie przesadzam. 
Bo mam go wszędzie ,nawet w szamponie , więc po umyciu dodaje go na dokładkę ( jedwab).
Dla moich włosów jest on ukojeniem.
Dzięki niemu włosy ani się nie ploczą a co najważnejsze dobrze się układają.
Dzięki tej kuracji są miękkie w dotyku i pięknie połyskują.
Ostatnio używałam dużo prostownicy jak i lokówki ,ale nie zauważyłam aby moje włosy na tym ucierpiały.
Kolejny produkt który kosztuje grosze ,a jest naprawdę wydajny.
Kosztuję ok. 7 zł

5 komentarzy: