Obserwują

wtorek, 13 sierpnia 2013

Niespodziewajka ;-)

Dalszy ciąg owocnej współpracy ;-)
Uwielbiam takie niespodzianki ;-)
Oto co dostałam pocztą :



Uwielbiam! ;-)

* Kawa rozpuszczalna Ekwador - Tiramisu 50g
* Kawa Arabika Turecka Chałwa 50g
* Sencha Japońska Świątynia 20g
* Kawa Arabika Truflowa 50g
* Sencha Kaktusowa 15g
* Przyprawa Brunschetta 50g
+
druga paczka Kawy rozpuszczalnej Malinowy Sorbet 50g

Uwielbiam takie smaczne paczuszki ,już nie mogę doczekać się wypróbowania ;-)

Dziękuję firmie SPEDO ;-)

 


14 komentarzy:

  1. chałwowa i trlowa ;) muszą być świetne
    to smacznego testowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki.a odpowiedzieli ci? bo ja napisałem i nic...pozdrawiam-Stankoos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak odpowiedzieli , ale nie sadziłam ,że dostanę aż dwie przesyłeczki ;)
      Trzymam kciuki że też dostaniesz miłą niespodziankę!

      Usuń
  3. Potestujemy :) dostałam też taką przesyłkę w piątek :) ale oczywicie z innymi smakami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ,że paczuszki są aż tak duże a nie tylko na raz ;-)

      Usuń
  4. Gratuluję współpracy :) Ja czekam na swoją przesyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, uwielbiam kawę rozpuszczalną. :) Tej jeszcze nie piłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna współpraca Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kawę pod każdą postacią ;) Mogłabym pić ją hektolitrami ;) Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń