Obserwują

wtorek, 13 sierpnia 2013

Camellia Tea - Herbata Funkcyjna Afrodyzjak

 
Wraz z Mamuśką postanowiłyśmy wypróbować herbatki ,które mi przysłano .
W związku że wypróbowałyśmy dwie ,a nie chciałabym łączyć dwóch recenzji w jednym poście podzielę posta na dwie części.

 

Zaczniemy od herbatki którą wybrała sobie moja M ;)
Herbatki nie zawierały opisu składnikowego,ani smakowego dlatego jeszcze trudniej nam było opisywać 
całość no ale sami spójrzcie co z tego wyszło.
 Zachowywałyśmy się jak wyrafinowane smakoszki .
Moja mama stwierdziła tak :
Herbata Funkcyjna Afrodyzjak  posiada bardzo mocny smak imbiru, wyczuwalny cynamon ,kawałki tartego imbiru i goździki . 
Posmakowała jej , ja raczej nie przepadam za mocnym smakiem.






Pyszna herbata na bazie Catuaby, który jest jednym z najsilniejszych afrodyzjaków, nie wywołującym żadnych skutków ubocznych. Działa antydepresyjnie, antybakteryjnie i przeciwzapalnie, stymuluje układ nerwowy, poprawia krążenie ale przede wszystkim zwiększa libido.





Skład: catuaba, skórka róży, czarna porzeczka, hibiskus, cynamon, imbir, goździk

Temperatura parzenia: 100°C

Czas parzenia: 4-5 minut
 Cena: 9.99 /50g

<>LINK<>


Dopiero teraz sprawdziłam skład na internecie i powiem wam ,że taka zabawa jest najlepsza. 
Większości surowców nie poznałyśmy , a dzięki temu jeszcze bardziej interesował nas smak.






3 komentarze:

  1. To też nie dla mnie, nie lubię imbiru ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie średnio przepadam za herbatą, a jeśli już to o jakimś delikatnym smaku ;)

    OdpowiedzUsuń