Obserwują

czwartek, 12 grudnia 2013

Maybelline, WhiteStay UV, Fairness Compact Powder (Puder prasowany w kamieniu)

Czas najwyższy wystawić recenzję pozostałych produktów ,otrzymanych dzięki współpracy z drogerią
Jednym z owoców tej współpracy jest produkt ,który dzisiaj zrecenzuję . Niestety jak uprzedzałam narazie mam problem ze zdjęciami ,ale tą sprawę szybko załatwimy - kwestia czasu. 
Przepraszam również firmę za problemy ,które zaistniały i za późną recenzję. Nie chcę być gołosłowna ,dlatego myślę ,że lepiej późno niż wcale.

Maybelline WhiteStay UV to puder który rozjaśnia i rozświetla cerę, jednocześnie zakrywając wszelkie przebarwienia i niedoskonałości. Filtr SPF 18 chroni skórę przed przedwczesnym fotostarzeniem się skóry.
Koloryt skóry jest wyrównany a skóra wygląda zdecydowanie młodziej. Witamina C, zawarta w pudrze dodatkowo dobroczynnie wpływa na cerę. Produkt testowany dermatologicznie, hypoalergiczny, nie zatyka porów, nie zawiera oleju. 
Kolor: Natural.

Niestety produktu nie widzę na ich stronie ,a szkoda bo bardzo mi przypadł do gustu i szczerze polecam.

Puder w naturalnym odcieniu idealny na makijaż wiosenny i letni , niestety w okresie chłodniejszym ,gdy moja skóra robi się bladziutka ,odcień jest lekko za ciemny. Ale mimo to i tak stał się on moim kompanem makijażowym może dlatego ,że nie maluję się codziennie . Niestety moja praca nie pozwala mi na taki tryb , makijaż prędzej bym starła rękami , możliwe jest też czasem ,że coś wpadnie do oka także od razu trzeba przemyć oko wodą. No niestety. Ale jeśli już zbliża się ten upragniony weekend to nie żałuję sobie dobroci;)
U mnie puder ten spisuję się dobrze , nie uczula ani nie podrażnia. Po prostu bez wad , no ale wymienię jego plusy. Bardzo podoba mi się opakowanie z lustereczkiem , które jest bardzo wygodne i eleganckie. Gąbeczką dobrze się nakłada jak i nie ma problemów przy zmywaniu makijażu. Odcień ładnie wygląda w każdym świetle , wygładza naszą skórę i jest naprawdę wydajny. Więc co chcieć więcej? 

Kosztuje około 40 zł za 10g. 

Używałyście?




 


5 komentarzy:

  1. Nie używałam, ale wydaje się ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena w drogerii eZebra była taka: 8,27zł za 12g :) sama się w nim zakochałam ale zasmuciło mnie to że nie ma go w ofercie bo bardzo go polubiłam. Może jak będzie mi się kończył to dadzą go z powrotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale wydaje się być fajny ;)

    OdpowiedzUsuń