Obserwują

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Dziś stawiam na usta - Paese Colore Mio 507



Witajcie , w tym świątecznym pędzie znalazłam troszkę czasu dla Was ;-)
Dziś chcę wam przedstawić błyszczyk ,który otrzymałam w PaeseBox-ie.

COLORE MIO nr 507

Błyszczyk do ust jest jednym z produktów pełnowymiarowych.

  • Opis
Nawilżający błyszczyk do ust.
Błyszczyk daje efekt naturalnego blasku i zapewnia mocne nasycenie koloru. Jego formuła zapewnia wysoki poziom nabłyszczenia. Dostępny w najbardziej pożądanych odcieniach: od jasnego różu, przez „nude”, do odcienia soczystej pomarańczy i zmysłowej czerwieni.

Poj. 6,5 ml / 9.90 zł
 
Moim kolorem jest ognista czerwień , niestety nie ma jej w asortymencie sklepu.
Bardzo spodobał mi się kolor , czerwony nie każdemu odpowiada.
 Chodź nie jest on tak mocny i nie przyciąga bardzo uwagi.
Mam parę czerwonych szminek ,ale błyszczyk o tym kolorze jest moim pierwszym.
Sposób nakładania również należy do wygodnych .
Trwałość zaliczam na 5+ . 
 
Zdjęcia niestety słabej jakości  , nie oddają całkowitego uroku tego błyszczyka.
Muszę zastanowić się nad dobrym sprzętem ,ale to już po nowym roku i całym tym szale ;)
 
Na zdjęciach zostało uchwycone ombre ,które jakiś czas temu postanowiłam sobie zrobić ;)
 
Dzisiaj niestety listonosz nic dla mnie nie miał. 
Obecnie oczekuje przesyłki od Maybelline. Udało mi się i będę testować podkład Affinimat .
Jak i wygrałam w 2 konkursach , więc los nie jest taki zły ;)

A u Was kochane jak?

 
 

8 komentarzy:

  1. Mam z tej serii odcień bardzo jasnego różu :) Trwałość porządna,ale pigmentacja bardzo średnia.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za obserwacje i również obowiązkowo obserwuje ;)
    wesołych świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle fenomenalny post! Jesteś mistrzynią! :*
    Widać, że kochasz to co robisz! Dzięki za podzielenie się tym ze mną :-*
    Genialny kolorek i produkt!

    Obserwuję :-*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń