Obserwują

poniedziałek, 30 grudnia 2013

[18] Współpraca z Rockstar Energy Drink

Jestem maniaczką tych napojów ;)
W pracy koniecznie muszę mieć ze sobą chociaż jedną puszeczkę. 
Uwielbiam wszystkie ,ale najbardziej moje serduszko podbiły te smakowe.
Wiadomo nie każdy może pić energole , w sumie Ja za bardzo też nie powinnam ,ale znam swoje granice.
 
Więc od dziś moim testom poddam
 
 
 
 
Dziś zawitał do mnie kurier z paczuszką , a oto jej zawartość ;)
 


 
 
 
Jest bardzo duży wybór smakowy ;)
 

Jeden już zdążyłam wypić i mogę wam jedynie zdradzić ,że był pyszny.
Recenzja będzie zbiorowa i w najbliższych dniach się ukażę..


Przed świętami na profilu Przypraw Royal Brand odbywała się kilku dniowa akcja , w której można było zdobyć ich przyprawy i tak oto otrzymałam przyprawy do Kwaśnicy.


Po Nowym Roku zawitam z wieloma interesującymi recenzjami więc czekajcie ;)

Szczęśliwego Nowego Roku Wam życzę ;****

 
 

 

9 komentarzy:

  1. Tdz czasem pije takie napoje. Tobie również dużo szczęścia w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog :*
    Obserwujemy? jak tak to zacznij i daj mi znac obiecuje że się odwdzięczę
    http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy:)
    Ja nie przepadam za energetykami, :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :D
    Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku ! :)
    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też z nimi współpracowałam c:
    ____________________________________
    http://gadzetyprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Świetna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń