Obserwują

poniedziałek, 18 listopada 2013

Codzienność

Witajcie :)
Jakiś czas temu wybrałam się w rodzinne progi ,a że akurat otwierano tam drogerie Hebe to wraz z Mamuśką wybrałyśmy się na otwarcie .
Ludzi masa ,ledwo się poruszałyśmy po pomieszczeniu ,ale załapałyśmy się na darmowy,profesjonalny makijaż ,założyłyśmy sobie karty i wychodząc już moim oczom ukazał się pięknie zapakowany zestaw, który zawierał szampon i maskę
firmy KALLOS Cosmetics .
Oba kosmetyki zawierają w swoim składzie wyciąg z oleju oliwkowego i białka jedwabiu.
Produkty przeznaczone są do włosów suchych i martwych.
Za dwa produkty o pojemności 1l każdy zapłaciłam 15.99zl .
Mam nadzieje ze produkty sie sprawdza.
A co do nowych paczek mam nadzieje że jutro listonosz mnie nie ominie.
Buziaczki :-*

6 komentarzy:

  1. kiedyś czytałam dużo dobrego o tej masce, ale sama jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja żałuję, że w mojej okolicy nigdzie nie ma Hebe :(
    Ciekawy blog, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam, że maska jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobrego czytałam o masce ;)
    Obserwuję i zapraszam ;>
    rewolwerowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń