Obserwują

piątek, 9 sierpnia 2013

Polerka 4-stronna do paznokci

Otrzymałam ją do testów w paczce lipcowej


W poprzedniej notce było troszkę o opalaniu , a teraz powiemy sobie coś na temat pielęgnacji naszych paznokci.



O produkcie

Polerka posiada 4-stronny blok polerski wysokiej jakości.
2 strony czarne do matowania i usuwania większych nierówności - stopień 1
1 strona biała do polerowania wstępnego i usuwania drobnych nierówności - stopień 2
1 strona szara do polerowania na błysk - stopień 3 

Pozwala uzyskać perfekcyjny efekt błyszczących paznokci.

 Cena

4.90zł

Dostępność


! Moja opinia !

Pierwszy raz używałam polerki ,wolę bardziej tradycyjne pilniczki.
No ,ale jeśli już taką otrzymałam to warto spróbować.
Na początku nie wiedziałam jak jej używać .
Minus za to ,że żadna ze stron bloczka nie została ponumerowana oraz to że nie widzę różnicy między kolorem białym a szarym jedynie w dotyku czuć różnicę.
Co do efektów ,moje paznokcie wyglądały ładnie jednak nie umiem używać tego typu produktów i zostaje przy znanych mi od zawsze pilniczkach.
Zostawię ten produkt neutralnej opinii.


7 komentarzy:

  1. Też nie lubię takich polerek, bo boję się, że mi się paznokcie całkiem zetrą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie fajnie wypróbować czasami coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także nie jestem za pan brat z polerką, może kiedyś... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuję .. :D

    Jeśli masz chwilę pozostaw po sobie ślad u mnie - www.madeleinelife.blogspot.com / spodobało Ci się choć troszke u mnie? zaobserwuj i wracaj częściej! :) odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń