Obserwują

czwartek, 13 czerwca 2013

Moje zdobycze z słynnej promocji Rossmann

Jak już wiadomo w Rossmannie wielkie szaleństwo kolorowo-zakupowe.
Wiadomo że obniżka -40 na kosmetyki kolorowe i kremy do twarzy działa na nas bardzo szcześliwie.
Ja owego dnia wstałam bardzo szybko by zawitać w drogerii i kupić smakowite kąski na które tak bardzo miałam ochote.
Pochwale wam się :
1 . Tusz Max Factor False Lash Effect - mój ulubiony i wyjątkowy tusz ,który pomaga mi w wyrazistości spojrzenia.
Wybrałam kolor czarny.
Kosztuje 49 zł za 13ml a ja w obniżce zapłaciłam jedynie 29.99 ;)

2. Podkład Miss Sporty So Matte Perfect Stay - chciałam wypróbować czegoś niedrogiego a nóż okaże się dobrym produktem - jak narazie wad nie widze .
Odcień 1.
W opisie pisze że : pomaga kontrolować błyszczenie się skóry i zapewnia naturalne ,delikatne wykończenie makijażu przez cały dzień. Przeznaczony do cery tłustej i normalnej.
Cena ok. 12 zł za 30 ml.

3. Róż z jedwabiem i witaminą E marki Wibo - nadaje jedwabistą gładkość ,
dzięki witaminie E cera jest odpowiednio nawilżona .
Łatwy w użyciu nie pozostawia smug.
Modeluje kształt twarzy.
Cena ok. 8 zł za 5,5 g.




4. Eyeliner czarny marki Miss Sporty
Cena ok. 8 zł za 3,5 ml .

5. Kolejny produkt już nie był ze żniżki . Spodobał mi się soczysty zapach jabłek i pięknej wanilii.
Cena ok. 7 zł za 750 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz