Obserwują

czwartek, 13 czerwca 2013

Jedwab - bez niego świat staje się trudniejszy

Od jakiegoś dłuższego czasu mam problem z moimi włosami.
Oto Ja :
Teraz są one o troszkę dłuższe. Na tamtym etapie długości były jeszcze znośne ,potem zaczął się problem. Zaczęły się plątać.
Ze łzami w oczach zaczynałam szukać kosmetyków ,które pomogą mi się z nimi uporać. Teraz dopiero mogę stwierdzić ,że walka jest zakończona odkąd trafiłam na jedwab , wiem że to musowy produkt przy pięlęgnacji włosów lecz dopiero teraz widzę jak bardzo jest mi on niezbędny. Trafiłam w Rossmanie jakiś czas temu promocję i tak oto za 3 zł zakupiłam Bioslik silk :)

Na przestrzeni wcześniejszego czasu wpadły mi w ręce jeszcze dwa produkty , które również na stałe zatrzymały się w pielęgnacji moich włosów .
Avon, Advance Techniques, Daily Shine Dry End Serum (Serum na zniszczone końcówki)
Nowa wersja znanego serum z linii Advance Techniques, o nieco wzbogaconym składzie. Formuła oparta na technologii Tri-Keratin. Wygładza strukturę włosa i wzmacnia jego korzenie, dlatego włosy stają się zdrowe i lśniące. Błyskawicznie odżywia i regeneruje ich przesuszone i zniszczone końcówki. Sprawia, że włosy się ni plączą i są niezwykle błyszczące. Dla skuteczniejszej ochrony zawiera filtr przeciwsłoneczny. Preparat należy delikatnie wmasować w końcówki wilgotnych bądź suchych włosów.

Skład: Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Alcohol Denat., Dimethicone, Phenoxyethanol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Parfum,Benzophenone-2, Panthenol, Phytantriol, Aqua, Propylene Glycol, Creatine, Laminaria Digitata Extract, Pelvetia Canaliculata Extract, Methylparaben, Propylparaben, Hexyl Cinnamal, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Coumarin, Hydroxycitronellal, Amyl Cinnamal, Alpha-Isomethyl Ionone, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde

Cena: 19,90zł / 30ml
Moja opinia :
Produkt świetny , rezultaty w moim przypadku widoczne od razu, włosy stały się bezproblemowe ,polecam :)
Moja ocena :
11/10
  Schwarzkopf, Schauma, Pielęgnujący spray bez spłukiwania `Jedwabiste rozczesywanie
Pielęgnujący spray z proteinami jedwabiu zapewnia natychmiastową pielęgnację i ułatwia rozczesywanie.
Zapobiega plątaniu się włosów i nadaje wyjątkowy połysk.
Moja ocena : 10/10

2 komentarze:

  1. na długo wystarcza Ci Biosilk ? dużo nakładasz go na włosy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na bardzo długo , daje się dosłownie dwie krople na ręce. Jest dość tłusta i widzę już rezultaty stosowania.

      Usuń